The Fosters
Stef a Lena vybudovali milující rodinu se Stefiným biologickým synem, jejich adoptovanými dvojčaty a nově adoptovaným synem. Callie usiluje o adopci navzdory překážkám.
"Fosterovi" je hodinové drama o multietnickém rodinném mixu, ve kterém dvě matky vychovávají své biologické a adoptované dospívající děti. Stef Adams Foster, policistka, a její manželka Lena Adams Foster, zástupkyně ředitele školy, vybudovali rodinu se Stefiným biologickým synem z předchozího manželství Brandonem a jejich adoptivními dvojčaty Marianou a Jesusem. Nedávno se rodina rozrostla o nově adoptovaného syna Jude a jeho sestru Callie, která také usiluje o adopci navzdory překážkám způsobeným její rodinnou historií.