Zrozeni pro virál: Skutečný život dětských influencerů
Dětští influenceři sledují svou neobyčejnou cestu první generace dětí, jejichž celá výchova byla rodiči sdílena online, a to často s miliony lidí, přičemž některé rodiny si přišly na miliony dolarů.