Tajemství církve Hillsong
Tento dokumentární seriál se dostává za hranice senzačních novinových titulků a do zákulisí církve Hillsong, aby prozkoumal její dlouholeté zastírání nepřístojného chování ve snaze chránit sama sebe.
Skupina reportérů zkoumá celosvětovou síť Hillsongu a zjistí, že církev už dlouho něco tutlá.
Po vyloučení Carla Lentze z Hillsongu je Brian Houston obviněn ze zatajování zločinů svého otce.