The Golden Girls
The Golden Girls jsou příběhem čtyř svobodných žen středního věku. Bea Arthurová hraje učitelku Dorothy. Rue McClanahanová hraje Blanche, lovkyni mužů. Betty Whiteová hraje Rose, velmi milou ženu. Estelle Getty hraje Dorothyinu upřímnou matku Sophii.
Seriál Golden Girls jsou příběhem čtyř svobodných žen středního věku, které sdílejí dům v Miami Beach na Floridě. Bea Arthurová hraje Dorothy, rozvedenou učitelku, se sardonickým vtipem. Rue McClanahanová hraje Blanche, jižanskou krásku, která loví muže. Betty Whiteová hraje Rose, velmi milou ženu, která je poněkud vesmírná. Trojici doplňuje Estelle Getty, která hraje Dorothyinu upřímnou matku Sophii.