Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp líčí dosud nevyprávěný příběh policejního vyšetřování největší loupeže v Británii, ke které došlo v londýnské ulici Hatton Garden. Film nás prostřednictvím rozhovorů s klíčovými policisty, dosud nezveřejněných záznamů z policejních kamer a tajně nahraných rozhovorů gangu zasvětí do jedné z nejdelších a nejnáročnějších operací britské zásahové jednotky.
Ross Kemp líčí dosud nevyprávěný příběh policejního vyšetřování největší loupeže v Británii, ke které došlo v londýnské ulici Hatton Garden. Film nás prostřednictvím rozhovorů s klíčovými policisty, dosud nezveřejněných záznamů z policejních kamer a tajně nahraných rozhovorů gangu zasvětí do jedné z nejdelších a nejnáročnějších operací britské zásahové jednotky. Kemp také prozradí, jak vyšetřování probíhalo, a vnese nový pohled na Kennyho Collinse, který v gangu dělal hlídku, v jeho vůbec prvním televizním interview. Collins popisuje zákulisí této loupeže a poprvé mluví o svém odsouzení.