Joy
Joy byla jako miminko opuštěna a vyrostla v pěstounské péči. Všechny své naděje na štěstí upíná k nalezení biologické matky. Když se její kamarádce blíží termín porodu, Joy se stává posedlou hledáním vlastní matky. Během tohoto pátrání se o sobě dozví víc a učiní radikální rozhodnutí.