Luke Cage
Neprávem odsouzený Luke Cage je uprchlík, který se pokouší obnovit svůj život v Harlemu, ale jeho minulost ho zatáhne do bitvy o srdce jeho města.
Poté, co díky sabotovanému experimentu získá super sílu a nezranitelnou kůži, se Luke Cage stane uprchlíkem, který se snaží znovu vybudovat svůj život v současném Harlemu v New Yorku. Brzy je však vytažen ze stínu a musí bojovat o srdce svého města, což ho nutí čelit minulosti, kterou se snažil pohřbít.