Iron Fist
Miliardář Danny Rand, který byl téměř dvacet let považován za mrtvého, se vrací domů do New Yorku, kde musí čelit nejen démonům své minulosti i těm vlastním.
Před patnácti lety se v Himálaji záhadně zřítilo soukromé letadlo s rodinou miliardářů Randových. Téměř o dvacet let později se Danny Rand, jediný přeživší havárie, vrací do New Yorku jako nesmrtelná Železná pěst. Danny rychle zjistí, že život v New Yorku může být stejně kontroverzní jako život v klášteře, kde strávil posledních dvacet let. Iron Fist sleduje cestu Dannyho Randa jako Železné pěsti v New Yorku.