Story
Snímek je zamyšlením nad moderním člověkem. Projíždíme Stories na sociálních sítích a sledujeme osamělé a ztracené lidi, kterým je okolní realita už lhostejná. Děj se odehrává během jediného dne a je vyprávěný v krátkých, často ironických scénách, kde se virtuální svět prolíná s tím skutečným.