Zelenáč: FBI
Simone vyšetřuje vraždu federálního inženýra, zatímco je její vztah s Cuttym podroben zkoušce.
Simone využije svého informátora k vystopování překupníka zbraní ze seznamu nejhledanějších zločinců FBI.
Garzova jednotka je zatažena do komplikovaného případu únosu zahrnující dva soupeřící drogové gangy.
Simone a Laura zjistí důležité informace o násilném vztahu spojeném se zločinem.
Simone s Carterem jsou v přestrojení, aby našli mezinárodního zabijáka s přezdívkou Smrťák.
Simone s Carterem odhalí plány eko-teroristy odpálit po městě podomácku vyrobené bomby.
Když lidé pochybují o Garzově charakteru, Simonin tým vytvoří operaci na podporu jejich šéfa.
Když se z jejich prvního rande stane operace v utajení, Brendon a Antoinette se z toho snaží vytěžit to nejlepší.