Poslední královna Tahiti
V říši lagun, kde se králi stávají pouze muži, se mladá Aïmata Pomaré chystá tento zvyk porušit. Mladá tahitská princezna Aïmata, která čelí nepřátelství svých příbuzných a je ohrožována chamtivostí Francie a Anglie, se pokusí zachránit své tradice a svůj lid, aby mu zajistila lepší budoucnost.
V říši lagun, kde se králi stávají pouze muži, se mladá Aïmata Pomaré chystá tento zvyk porušit. Mladá tahitská princezna Aïmata, která čelí nepřátelství svých příbuzných a je ohrožována chamtivostí Francie a Anglie, se pokusí zachránit své tradice a svůj lid, aby mu zajistila lepší budoucnost. Přitom se stane poslední královnou Tahiti a obnoví mír s Francií.