dokumentární, přírodopisný
Objevte Svatou Lucii, karibský klenot oslavovaný pro svou vzácnou krásu. Film zkoumá hluboké spojení mezi klidným podmořským světem a pestrým životem na pobřeží, od bujných deštných pralesů po živoucí korálové útesy, a odhaluje jejich křehkou harmonickou rovnováhu.