dokumentární, životopisný
Colin Wallace byl důstojník vojenské rozvědky, který pro vládu v Severním Irsku šířil falešné zprávy. Když se pokusil promluvit, bylo na něj ušito obvinění z vraždy. Film vypráví příběh jeho sporu s tajnými službami a jeho dlouhého boje za spravedlnost.