The Man on the Other Side
Východní Německo, 1974. V atmosféře paranoie studené války ví Sophie Zimmermannová víc, než je bezpečné. Pronásledovaná a zoufalá se musí dopátrat totožnosti Muže na druhé straně, aby přežila. Napínavý špionážní thriller vás zavede do temných evropských měst plných dvojitých her, skrytých hrozeb a nebezpečně křehké důvěry.