How Dogs Got Their Shapes
S mnoha plemeny a nesčetnými variacemi jsou psovité šelmy jedním z nejrozmanitějších živočišných druhů na Zemi. Každá část jejich těla, od uší po ocas, od srsti po tlapky, je jedinečně stavěná a slouží svému účelu. Pořad Jak psi získali své tvary vrhá světlo na nejrůznější psí tvary a vysvětluje, jak jednotlivé aspekty hrají klíčovou roli ve vývoji, historii a chování odlišných psích plemen.