Kaskadérský tým Avataru nestojí jen za dechberoucími akčními scénami, je i hybatelem příběhu. Od závodů pod vodou na ilu přes létání v oblacích na ikranech až po manévrování s rychlými čluny RDA – tým kaskadérů vás nenechá vydechnout.