Herecké výkony snímal James Cameron tak, že se herci pohybovali v prostoru vybaveném infračervenými kamerami, které snímaly jejich pohyb. Na hlavách měli kamery, které zachycují emoce v jejich tvářích a jediným omezením tak byly pouze hranice představivosti.