Crossing Rachmaninoff
Snímek Crossing Rachmaninoff sleduje cestu Flavia Villaniho z Itálie na Nový Zéland, kde se připravuje na provedení Rachmaninova klavírního koncertu. Flavio bojuje s rodinným odmítnutím a osobními démony a jeho oddanost hudbě je podrobena zkoušce. Film zachycuje jeho zkoušky a spolupráci s orchestrem a vrcholí fascinujícím vystoupením, které ukazuje proměňující sílu odolnosti a hudby.