Secondo Me
Za velkolepými jevišti nejslavnějších evropských operních domů se skrývá neznámý svět. Tento dokument osvětluje práci šatnářek ve Vídni, Miláně a Oděse, odhaluje tichá dramata, osobní víry a hluboké starosti, které se odehrávají v jejich běžných životech, daleko od záře operního jeviště.