Boogaloo and Graham
Jamesy and Malachy jsou nadšení, když jim jejich dobrosrdečný táta daruje dvě malá kuřátka. Život chlapců se má ale v tomto krátkém filmu odehrávajícím se během vrcholícího konfliktu v Severním Irsku brzy změnit.