I Livets Slutskede
Jaké to je, když víte, že nemáte žádnou budoucnost, ve kterou byste mohli doufat? Jak se vyrovnáváte s vědomím, že vám zbývají jen dva dny, dva týdny nebo možná maximálně dva měsíce života? Hospic v Uppsale, místo pro lidi, kterým zbývá velmi krátký čas života, otevírá své dveře divákům.