The Last Marriage
Několik let po zombie apokalypse nemají Marie a Janne problém s tím, že by jim chtěl někdo sežrat mozek. Trápí je hlavně hádky ohledně domácích prací a nudný sexuální život. Přežili spolu apokalypsu, ale dokáží udržet své manželství?