Ten náš blázen
Ten náš blázen je neuctivá, půlhodinová kinematografická komedie, zasazená do dělnického prostředí jižní části Los Angeles. V centru dění je Julio Lopez, třicátník, který ještě stále žije doma, se svou přítelkyní chodí s přestávkami už od střední a najde si jakoukoli záminku, aby se vyhnul řešení vlastních problémů.