Černá komedie s Michelle Keeganovou (Our Girl) a Perrym Fitzpatrickem (Line of Duty). Zoufalí obyvatelé paneláku, kteří se ocitli v dluhové pasti, se po nespoutaném večírku rozhodnou zabít svého lichváře. Když jim však tvrdá a nekompromisní žena začne klást nepříjemné otázky, skupina začne panikařit.