komedie, thriller
Danny a Julia se seznámí přes aplikaci. Když se chystají k němu domů, Danny se zoufale snaží skrýt realistickou nafukovací pannu; zaplete se do výhrůžek a násilí a nakonec zjišťuje, že Julia skrývá překvapivě podobné tajemství.