Riley ve velkém světě
Dobrodružná Riley a její nejlepší kamarádka Maya se potýkají s nástrahami teenagerských let na druhém stupni manhattanské Adamsovy základní školy, kde Rileyin táta učí dějepis.
Zábavné příhody, tentokrát z pohledu mladé teenagerky. Námětem jsou její vztahy s rodinou a kamarády a důležité, nesmazatelné hodnoty, které s tím souvisí. Upřímná a dobrodružná Riley a její nejlepší kámoška, odvážná Maya, se potýkají s nástrahami teenagerských let na druhém stupni manhattanské základní školy Johna Quincyho Adamse, kde Rileyin táta učí dějepis. V prvním díle se pilná Riley přidá k rebelii ve věci domácího úkolu ve snaze být jako Maya, což rychle vede ke sporu otce s dcerou.