Sydney na Max
Scény z přítomnosti a pohledy zpět do devadesátých let se točí kolem žačky základní školy Sydney Reynoldsové, která žije se svým svobodným otcem Maxem a pokrokovou babičkou Judy.
Scény z přítomnosti a pohledy zpět do devadesátých let se točí kolem žačky základní školy Sydney Reynoldsové, která žije se svým svobodným otcem Maxem a pokrokovou babičkou Judy - tři generace pod jednou střechou! Zatímco se Sydney potýká se všemi strastmi puberty, Max se snaží jí poskytnout veškerou podporu a pomoc, kterou potřebuje. Zkušená a netaktní babička využívá svou skvělou paměť k tomu, aby dokázala, že Maxova puberta se té Sydeynině v lecčems podobala.