Na parket!
CeCe Jonesová a Rocky Blueová jsou nejlepší kamarádky, které dělí svůj čas mezi zvládání vzestupů a pádů na střední škole a profesionální tancování v populární taneční show pro teenagery Shake it Up, Chicago!
Cece Jonesová a Rocky Blue jsou dvě ambiciózní dívky v předpubertálním věku, které vyrůstají v Chicagu a sní o tom, že se stanou profesionálními tanečnicemi. Tuto příležitost dostanou poté, co se zúčastní konkurzu a získají místo v populární týdenní taneční show Shake It Up, Chicago! CeCe v jejích cílech z velké části podporuje její svobodná matka Georgia, pokud jí pomáhá s Flynnem, jejím rozpustilým mladším bratrem. Ty, Rockyin starší bratr, jí nabízí své povzbuzení, stejně jako Deuce, jejich společný přítel. Záludní výměnní studenti Gunther a Tinka, kteří chtějí také závodně tančit, se neustále snaží dívkám jejich cíle podkopávat.