Nejdelší jízda
Romantické drama podle knižního bestselleru mistra vypravěče Nicholase Sparkse se soustředí na mladý pár, který naváže osudové spojení, jež navždy změní jejich životy.
Film Nejdelší jízda, natočený podle knižního bestselleru mistra vypravěče Nicholase Sparkse, vás přesvědčí o pravé lásce. Luke (Scott Eastwood), bývalý šampion v jízdě na býku, který se pokouší o návrat, se potká se Sophií (Britt Robertsonová), studentkou vysoké školy, která se připravuje na vysněnou práci v New Yorku,. Spolu se vydají se na neobyčejnou — a přesto nejistou — romantickou cestu. Zatímco jejich začínající vztah prověřují protichůdné cesty, Luke a Sophia navážou osudové spojení s Irou (Alan Alda), jehož srdceryvné vzpomínky na vlastní manželství mladý pár inspirují a navždy změní jejich životy.