Daleko od hlučícího davu
V tomto vášnivém romantickém dramatu hraje Carey Mulliganová svéhlavou mladou dědičku, o kterou usilují tři nápadníci: urostlý farmář, elegantní voják a zámožný starý mládenec.
Carey Mulliganová hraje roli svéhlavé mladé ženy v tomto vášnivém romantickém dramatu podle literární předlohy Thomase Hardyho. Bathsheba Everdeneová (Carey Mulliganová) je samostatná, finančně nezávislá dědička, která zaujme tři velmi odlišné nápadníky: statného chovatele ovcí (Matthias Schoenaerts), pohledného a lehkomyslného seržanta (Tom Sturridge) a zámožného starého mládence (Michael Sheen).