Toy Story Toons: Partysaurus Rex
Chudák Rex. Ostatní hračky si myslí, že kazí večírky. Když si ho ale Bonnie vezme do vany, jeho popularita rázem vyletí vzhůru, protože uspořádá šílený bublinkový mejdan!
Chudák Rex. Ostatní hračky si myslí, že kazí večírky. Když si ho ale Bonnie vezme do vany, jeho popularita rázem vyletí vzhůru, protože uspořádá šílený bublinkový mejdan! Od té doby už to není žádný kazisvět, nýbrž proslulý Partysaurus Rex – král horké lázně!