Tvůrci animovaných hitů ze studií Disney a Pixar vás znovu zvou do světa, ve kterém ožívají hračky. Woody, Buzz, Jessie a ostatní hračky se shodou náhod dostanou do Sluneční školky, kde společně s novými hračkami prožijí další skvělé dobrodružství.
Tvůrci animovaných hitů ze studií Disney a Pixar vás znovu zvou do světa, ve kterém ožívají hračky. Ve třetím Příběhu hraček se na plátno vrací kovboj Woody a astronaut Buzz Rakeťák a všichni jejich kamarádi, mezi nimiž nově uvidíte vynikající Barbie a nezapomenutelného Kena, teatrálního ježka Bodlinku a medvěda Mazla, který voní po jahodách. Andy se chystá odjet na vysokou školu a Woody, Buzz, Jessie a ostatní Andyho věrné hračky nevědí, co s nimi bude dál. Pak se shodou náhod dostanou do Sluneční školky, kde společně s novými hračkami prožijí další skvělé dobrodružství. Toy Story 3: Příběh hraček vás vezme do nekonečna a ještě dál!