Woody vždycky dobře věděl, že se má starat o svoje dítě, ať už to byl Andy nebo Bonnie. Pak si však Bonnie přinesla ze školy domů hračku, které říká Vidlík. Vidlík si myslí, že patří do koše a Woody mu musí vysvětlit, co to znamená být hračkou. Prožijí spolu výlet plný dobrodružství a setkání se starou kamarádkou Pastýřkou, která Woodymu ukáže docela nový svět.
Hadrový kovboj Woody vždycky dobře věděl, co je smyslem jeho života. A tím bylo starat se a chránit jeho dítě, ať už to byl chlapeček Andy nebo holčička Bonnie. Pak si však Bonnie přinesla ze školy domů hračku z plastové vidličky, které říká Vidlík. Vidlík si myslí, že patří do koše a Woody mu musí vysvětlit, co to znamená být hračkou. Prožijí spolu výlet plný dobrodružství s ostatními hračkami a setkání se starou kamarádkou Pastýřkou, která Woodymu ukáže docela nový velký svět.