Nevinná hra
Matka dvou dětí Elisa spontánně nechá dceru Lucii přespat u její nové kamarádky Josephine poté, co si prohlédne krásný dům Josephininy matky Rebeccy. Když ale druhý den Elisa pro Lucii přijede, ukáže se, že luxusní dům slouží ke krátkodobým pronájmům a že Lucia byla unesena.
Elisa Blixová, letuška v soukromých tryskáčích a zaneprázdněná matka dvou dětí, pustí svou devítiletou dceru Lucii k její nové kamarádce Josephine. Elisa se krátce setká s Josephininou vřelou a přátelskou matkou Rebeccou a hraní přeroste v přespání. Když ale druhý den Elisa a její manžel Fred pro Lucii přijedou, jejich největší obavy se stanou skutečností. Dům je prázdný a byl jen krátkodobě pronajat a Lucia zmizela společně s Rebeccou a Josephine. Podle policie je vše, co Rebecca Elise řekla, nejspíš lež. Události vystupňují v mezinárodní pátrání po Lucii. Hledá ji i Selma, ambiciózní a odhodlaná investigativní novinářka, která příběh sleduje. Na světlo vyjdou dávno pohřbená tajemství, která mohou být klíčem k Luciině únosu, jenž zdánlivě motiv nemá.