Cat's Eye – Kočičí oko
Kočičí oko je tajnůstkářská trojice zlodějek, kterým je v patách detektiv Tošio. Aniž by to tušil, prostřední sestra nepolapitelných zlodějek není nikdo jiný než jeho přítelkyně Hitomi.