Fantastická 4: První kroky
Na pozadí retro-futuristického světa inspirovaného 60. lety minulého století čelí první rodina Marvelu nelehké výzvě. Jsou nuceni najít rovnováhu mezi svými rolemi hrdinů a rodinnými pouty a bránit Zemi před vesmírným bohem a jeho záhadným zvěstovatelem.
Film „Fantastická 4: První kroky“ studia Marvel se odehrává na pozadí pulzujícího retro-futuristického světa inspirovaného 60. lety minulého století. Představuje první rodinu Marvelu – Reeda Richardse/Mister Fantastic, Sue Stormovou/Invisible Woman, Johnnyho Storma/Human Torch a Bena Grimma/Thing – která čelí nelehké výzvě. Jsou nuceni najít rovnováhu mezi svými rolemi hrdinů a silou rodinných pout a bránit Zemi před dravým vesmírným bohem Galactusem a jeho záhadným zvěstovatelem jménem Silver Surfer. A kdyby Galactův plán pohltit celou planetu a všechny na ní nebyl dostatečně zlý, stane se náhle velmi osobním.