Killing Escobar
V hlavním městě kokainu je zákonem násilí. Jeden muž drží zemi ve smrtícím sevření více než ostatní – Pablo Escobar.
V hlavním městě kokainu je zákonem násilí. Jeden muž drží zemi ve smrtícím sevření více než ostatní – Pablo Escobar, nejznámější drogový magnát na světě. Kolumbijský prezident proti němu bojuje s pomocí USA, ale Escobar je příliš silný. V zoufalém pokusu o nastolení míru učiní prezident lákavou nabídku: když si drogový magnát odsedí několik let, vyjde z vězení s čistým štítem. Escobar se vzdá, ale jeho luxusní vězení mu nabízí bezpečné místo k nerušenému řízení organizace, a dokonce ke spáchání vraždy.