Star Wars: Klonové války
Zatímco galaxií zmítají Klonové války, Anakin Skywalker a jeho nová padawanka Ahsoka Tano se vrhají do nebezpečné mise, jejímž cílem je zachránit uneseného syna zločineckého lorda Jabby Hutta.
V době, kdy galaxií zmítají Klonové války, se Anakin Skywalker a jeho nová padawanka Ahsoka Tano pouštějí do nebezpečné mise, jejímž cílem je zachránit uneseného syna zločineckého lorda Jabby Hutta. Odpadlík hrabě Dooku je odhodlán postarat se o to, aby se jim to nepodařilo a s jeho smrtící vražedkyní Asajjou Ventress v patách bude mít tato mise vážné následky. Obsahuje scény s vyobrazením tabákových výrobků.