Rolling Stone: Život a smrt Briana Jonese je nový dokumentární film uznávaného režiséra Dannyho Garcii. Garcia zkoumá vzestup Briana Jonese a skupiny Rolling Stones i jeho předčasnou smrt a podává zajímavý a objevný obraz odsouzené popové hvězdy.