Pyžamasky
Díky moci amuletů se z Grega stává Gekko, z Amayi Sovička a z Connora Kočičák! Jejich převleky možná vypadají jako pyžámka, ale jsou to Pyžamasky!
Spolu s Connorem, Amayou a Gregem se vydejte na jejich superhrdinská dobrodružství, při kterých zachraňují den před zloduchy, co se snaží pokazit noc. Díky moci amuletů se z Grega stává Gekko, z Amayi Sovička a z Connora Kočičák! Jejich převleky možná vypadají jako pyžámka, ale jsou to Pyžamasky! Pyžamasky, co dávají pozor na noční zloduchy, jsou tu!