Elena z Avaloru
Elena z Avaloru zachránila své zakleté království před zlou čarodějnicí a nyní se za pomoci svých přátel a rodiny musí naučit vládnout.
Cesta princezny Eleny začala už dávno, kdy její rodiče i království ovládla zlá čarodějnice Shuriki. Elena je sice právoplatnou dědičkou trůnu, ale je jí teprve šestnáct let a musí se s pomocí královské rady naučit Avaloru vládnout. Po boku s kouzelnými přáteli princezna Elena během svých dobrodružství pochopí, že její nová role vyžaduje rozvahu, houževnatost a soucit, tedy vlastnosti všech velkých vládců.