Krotitelé duchů
Třicet let poté, co diváky uchvátil původní film, se Krotitelé duchů vracejí, aby se ve zcela nové podobě představili současné divácké generaci. Režisér Paul Feig kombinuje známé prvky boje s nadpřirozenými bytostmi, díky kterým byla původní filmová série tak oblíbená, s novým hereckým týmem, složeným z těch nejlepších komediálních herců současnosti.