Malí Einsteinové
Tato nová inovativní série nabízí předškolákům nové způsoby, jak slyšet a vidět hudbu a umění. V každé epizodě se naši čtyři hrdinové setkávají ve své klubovně na dvorku a zanedlouho se vydávají na misi s konkrétním cílem, kterého mají dosáhnout.
Tato nová inovativní série nabízí předškolákům nové způsoby, jak slyšet a vidět hudbu a umění. V každé epizodě se naši čtyři hrdinové setkávají ve své klubovně na dvorku a zanedlouho se vydávají na misi s konkrétním cílem, kterého mají dosáhnout. Hrdinové přibírají svého úžasného kamaráda, dynamického RAKEŤÁKA, a společně vyrážejí na „misi dne“, která může zahrnovat i to, že je Rakeťák vezme na Velkou čínskou zeď, Big Ben, Eiffelovu věž nebo se společně ponoří do Van Goghovy Hvězdné noci a dalších nových zajímavých „míst“. Když hrdinové narazí na překážky, požádají diváka, aby jim s jejich úkolem pomohl.
Einsteinové pomáhají Rakeťákovi najít malou velrybu, kamaráda, kterého potkal na pláži.
Malí Einsteinové se seznámí s malou myškou, která se rozhodla, že dá Měsíci dárek.