Dej do toho všechno
Původní seriál Pixar sleduje propletené příběhy osmi různých postav, které se připravují na svůj velký zápas v softballu. Seriál odhaluje, jaké to vlastně je být v kůži každé z postav - nejistých dětí, jejich ustaraných rodičů, dokonce i zamilovaného rozhodčího. A to celé z neuvěřitelně vtipných, velmi emotivních a jedinečně animovaných perspektiv.
Původní seriál Pixar sleduje propletené příběhy osmi různých postav, které se připravují na svůj velký zápas v softballu. Seriál odhaluje, jaké to vlastně je být v kůži každé z postav - nejistých dětí, jejich ustaraných rodičů, dokonce i zamilovaného rozhodčího. A to celé z neuvěřitelně vtipných, velmi emotivních a jedinečně animovaných perspektiv. Seriál napsali, režírovali a produkovali Carrie Hobsonová a Michael Yates a produkoval David Lally.
Laurieina nejistota ohledně nadcházejícího mistrovství se promění ve sliz jménem Úzkost.
Rozhodčí Frank, profesionál na hřišti, žije život bokem a nedokáže polevit ve své ostražitosti.
Rochelle ví, že peněz není mnoho, když se jí naskytne příležitost vydělat si peníze, jde do toho.
Vanessa zbožňuje své děti a lásku, které se jí dostává za její příspěvky na sociálních sítích.
Ira je nucen chodit na softbalové zápasy sestry Taylor, kde se spřátelí s místními průšviháři.
Pohodový a sebevědomý nadhazovač Yuwen je v rozporu s Malým Yuwenem - jeho dětským, zranitelným já.
Kai si najde nové přátele v softbalovém týmu, ale zranění ji málem vyřadí ze hry.