Filmová studia snů
Riley dospívá, a když její vzpomínky potřebují dodatečné zpracování, Radost a ostatní základní emoce je pošlou do Filmových studií snů. Sledujte slavnou režisérku snů Paulu Persimmonovou, která čelí vlastní noční můře. Snaží se vytvořit další vysněný hit, přičemž se musí vypořádat s tím, že jí byl přiřazen nový přespříliš sebevědomý kolega Xeni, který se chce dostat do síně filmové slávy.
Studio Pixar uvádí nový animovaný seriál „Filmová studia snů“, který se odehrává mezi filmy „V hlavě“ a „V hlavě 2“. Seriál vypráví o filmových studiích v hlavě malé Riley, ve kterých se sny opravdu stávají skutečností, a to každou noc a při dodržení rozpočtu. Riley dospívá, a když její vzpomínky potřebují dodatečné zpracování, Radost a ostatní základní emoce je pošlou do Filmových studií snů. Sledujte slavnou režisérku snů Paulu Persimmonovou (v původním znění Paula Bell), která čelí vlastní noční můře. Snaží se vytvořit další vysněný hit, přičemž se musí vypořádat s tím, že jí byl přiřazen nový přespříliš sebevědomý kolega Xeni (v původním znění Richard Ayoade), který se chce dostat do síně filmové slávy. Autorem scénáře a režisérem zábavného seriálu ve stylu mockumentary společnosti Pixar Animation Studios je Mike Jones a producentkou je Jaclyn Simon.
Rivalita mezi Paulou a Xenim způsobí takové problémy při natáčení snu, že Riley začne být náměsíčná.
Paula a Xeni zkoušejí zastavit natáčení noční můry a dodají tím Riley tolik potřebné sebevědomí.