El bucle de Latham
Když Marcos zdědí dům po otci, kterého nikdy nepoznal, objeví víc než jen majetek. Dědictví ho vtáhne do smyčky nevyřešených rodinných problémů a dávno pohřbených tajemství, což ho donutí čelit minulosti, o níž neměl ani tušení.