Krvavá nevěsta: Hra začíná
Záhy po tom, co přežila zdrcující útok rodiny Le Domasovy, Grace zjistí, že se posunula na další úroveň děsivé hry - tentokrát i se svou odcizenou sestrou. Pronásledují ji čtyři nepřátelské rodiny a Grace, i se svou sestrou, má jedinou šanci na to, aby přežila a zmocnila se předsednictví v Radě, která ovládá svět.
Záhy potom, co přežila zdrcující útok rodiny Le Domasovy, Grace (Samara Weavingová) zjistí, že se posunula na další úroveň děsivé hry — tentokrát se svou odcizenou sestrou Faith (Kathryn Newtonová) po boku. Grace má jedinou šanci na to, aby přežila, udržela sestru naživu a zmocnila se předsednictví v Radě, která ovládá svět. Čtyři nepřátelské rodiny s ní soutěží o trůn a ten, kdo zvítězí, bude vládnout všem. V dalších rolích hrají Sarah Michelle Gellarová, Shawn Hatosy, Nestor Carbonell, David Cronenberg a Elijah Wood. Film Krvavá nevěsta: Hra začíná režírovali Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett, scénář napsali Guy Busick a R. Christopher Murphy.