Když dva kolegové z práce skončí po havárii letadla na pustém ostrově, musí překonat své neshody a spolupracovat, pokud chtějí přežít. Jenže už nejsou v kanceláři. Nervydrásající i mrazivě vtipný souboj vůle a fištrónu v tomto originálním černohumorném psychologickém thrilleru právě začíná.