Saint Vassily
SSSR, 1982: Vasilij studuje v semináři, když ho KGB donutí k volbě – udat spolubydlícího, nebo se vzdát kněžství. V tichu kaple i výslechové místnosti o jeho budoucnost zápasí víra, strach a svědomí.