The Glades
Seriál Slunečno, místy vraždy sleduje Jima Longwortha, atraktivního, brilantního, ale nesnesitelného detektiva z oddělení vražd v Chicagu. Longworth se přestěhuje do ospalého městečka Palm Glade na Floridě, kde je spousta slunečního svitu a golfu a kde je zločinnost zdánlivě minimální.
Seriál Slunečno, místy vraždy sleduje Jima Longwortha, atraktivního, brilantního, ale nesnesitelného detektiva z oddělení vražd v Chicagu. Longworth se přestěhuje do ospalého městečka Palm Glade na Floridě, kde je spousta slunečního svitu a golfu a kde je zločinnost zdánlivě minimální. Jenže tohle městečko u floridských Everglades není tak idylické, jak si myslel, neboť zjišťuje, že se v něm stále objevují zavraždění lidé. Každý takový případ Longwortha vytáhne z golfového hřiště a neochotně jednoho z nejbystřejších detektivů z oddělení vražd, kteří kdy nosili odznak, vtáhne do prostředí, v jakém je jako doma.